Support / sales specialist

Wij zoeken support- en/of sales specialisten met liefde voor hockey, tennis of padel! Help jij ons om hockeyend (of tennissend) Nederland te verbeteren? Wij bieden jou een gezellige, hardwerkende maar informele werksfeer én een uitdagende pingpong-tegenstander. Solliciteer nu!

Wij zijn op zoek naar nieuwe collega's die samen met ons willen helpen om de werkzaamheden van sportverenigingen een stuk gemakkelijker én leuker te maken. We doen dit door het aanbieden van de beste service, kennis en software. Waar jij onder andere verantwoordelijk bent voor het leveren van support aan onze klanten. Bijvoorbeeld door hen te helpen met vragen of wensen over het ledenbeheersysteem dat wij aanbieden aan hockeyverenigingen (LISA hockey) en aan tennisverenigingen (KNLTB.Club).

Daarnaast ga jij met jouw kennis over onze producten presentaties geven en verkoop je nieuwe functionaliteiten en modules. Je wordt dus een belangrijke schakel tussen LISA en de sportvereniging.

Wie zijn wij?

LISA is een jong, flexibel en open bedrijf en bestaat uit 25 fulltime (sportminded) medewerkers. De gemiddelde leeftijd ligt onder de 30 jaar en naast hard werken, staat gezelligheid én een goede lunch centraal. Tevens krijg je veel vrijheid en ruimte voor het uitvoeren van je werk en voor je eigen ontwikkeling. Vanuit ons kantoor in het stadshart van Almere, hebben wij een groot team dat verantwoordelijk is voor de sales en support. Daarnaast zit er een technisch team met ontwikkelaars, product-owners en designers.

De functie

De dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en e-mails. Maar ook het adequaat handelen op chatberichten en inkomende sales aanvragen.

Omdat wij werken met verenigingen zijn er verschillende werktijden: 09.00 tot 17.00 en 14.00 tot 22.00. Bij drukke periodes werken we ook een aantal uur in het weekend. Alomvattend omvat de functie een fulltime dienstverband van 40 uur.

Wat zoeken zoeken wij?

Iemand met passie die samen met ons de tennis- en hockey wereld mooier wilt maken!

Gewenste werkervaring:
  • bekendheid met SaaS-oplossingen
  • Klantcontact, zowel on- als offline.
  • Daarnaast beschik je over de volgende eigenschappen:
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • goede sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Een flexibele houding en het vermogen om snel te schakelen, omdat hij/zij zowel intern als extern met veel verschillende partijen te maken heeft

Lijkt het je leuk om onze nieuwe support en/of sales specialist te worden met goede arbeidsvoorwaarden zoals 25 vakantiedagen, een marktconform salaris, reiskosten of leaseauto, een smartphone en een dagelijks geheel verzorgde lunch? Stuur dan graag je sollicitatiebrief en CV naar [email protected].